wtorek, 10 grudnia 2013

Kocham, lubię, szanuję: Sen!

Jestem tak zmęczona, że nie mam na nic siły. Najchętniej spałabym całymi dniami i nocami. Z małymi przerwami na jedzenie, potrzeby fizjologiczne i oglądanie jednego, cudownego serialu, który zaczęłam oglądać wczoraj w internecie. Nadaje się on do mojego zeszłowtorkowego posta. :) Zdecydowanie się nadaje. 
Tak jak poradziła mi pewna miła duszyczka, robię sobie przerwę. Myślałam, że dam radę, ale nie dam. :/ Odezwę się pod koniec stycznia / na początku lutego, bo wtedy mam ferie, z decyzją co dalej. Ewentualnie jeśli postanowię coś wcześniej, to wcześniej. 
Mogą się pojawiać tu posty z recenzjami egzemplarzy recenzyjnych, jeśli w ogóle uda mi się coś przeczytać. Wypadałoby się z nich rozliczyć. :) 
Już teraz życzę Wam cudownych, rodzinnych Świąt, wyśnionych prezentów, białego puchu pod butami i szalonej zabawy w Sylwestra. Wszystkiego dobrego!
Dziękuję za każde odwiedziny, każdy komentarz, każde miłe słówko. Nawet nie wiecie, ile to dla mnie znaczy. Dziękuję, że byliście. :)
No i jeszcze się pochwalę, że wczoraj miałam urodzinki. Czuję się taka zdołowana. Jestem stara. 15 lat to nie przelewki. :C
Żegnam. ♥

8 komentarzy:

  1. Z okazji urodzin, życzę Ci wiele szczęścia, sukcesów i spełnienia marzeń!:)
    Odpoczywaj, najważniejsze żebyś do niczego się nie zmuszała:) Z chęcią zaglądałam na Twojego bloga i z pewnością do Ciebie zajrzę za jakiś czas, żeby zobaczyć co postanowiłaś:)
    Ja również życzę Ci cudownych, rodzinnych Świąt i sterty prezentów pod choinką:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki smutny trochę twój post. Szkoda, że usuwasz się w cień z blogowego świata ;(
    Życzę ci wszystkiego dobrego i nie zapominaj o nas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smutny jak każde pożegnanie. :) Dziękuję, nie zapomnę! :)

      Usuń
  3. trzeba było wcześniej się z urodzinami ujawnić :)
    Wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakoś tak wyszło, ze się nie ujawniłam.Dziekuję :)

      Usuń
  4. To troszkę spóźnione "wesołych świąt" i już na zapas szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń