sobota, 22 lutego 2014

Time to say goodbye.



Nie umiem, nie potrafię.
Wrócić tu.
Recenzować.
Pisać.
Być.
Od mojego ostatniego posta w grudniu byłam tu może ze dwa razy.
Czytam.
Ale moje myśli po lekturze są tak chaotyczne, że nie potrafiłabym ich zebrać w całość.
Cieszy mnie, ze tak często odwiedzacie mojego bloga.
Uszczęśliwia mnie to.
Choć nie mogę powiedzieć, ze jestem szczęśliwa.
Bo nie jestem.
Teraz muszę skupić się na sobie.
Jakkolwiek egoistycznie, czy egocentrycznie to nie zabrzmi.



To już po prostu nie jest moje miejsce.
Nie czuję się jego częścią.
Zmieniłam się.
Bardzo.
Może kiedyś wrócę do recenzowania.
Do blogowania.
W innym miejscu.
W innym życiu.



Żegnajcie. 
Kochani.


7 komentarzy:

  1. Też tak mam, tylko na razie się nie żegnam, bo musze napisać pozostale recenzje, chociaz chęci brak i motywacji.
    Napiszesz do mnie?
    cukiereczek13xd@onet.pl
    chicialabym z Toba popisac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nas opuszczasz.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi Was brakować, tych wszystkich ciepłych komentarzy, słów wsparcia...

      Usuń
  3. Może nadejdzie taki czas, że z chęcią wrócisz, że będziesz chciała popisać i porecenzować. Do napisania!

    OdpowiedzUsuń
  4. każdemu potrzebna jest chwila wytchnienia, ale trzymam kciuki by wena jeszcze wróciła. może nie teraz. może za miesiąc lub dwa. ale na pewno Cię odnajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem Cię, ale skrycie liczę na to, że kiedyś do nas wrócisz! Każdy potrzebuje czasami małej przerwy ;-)

    OdpowiedzUsuń