wtorek, 1 października 2013

Podsumowanie miesiąca września + stosik #3 - październikowy

Mamy jesień od paru dni, październik od parunastu godzin, a deszcz jak się chce, tak jest. :) Szkoła mnie wymęczy, nie mam praktycznie czasu ani na czytanie, ani na bloga. Moją ostatnia recenzję zawdzięczacie chorobie - w piątek i sobotę leżałam sobie w łóżeczku pod kołderką. :) Jutro w ramach lekcji idziemy do kina na Sierpniowe niebo. 63 dni chwały i będziemy recenzować ten film na lekcje polskiego, więc pewnie tu ją wrzucę. będzie to moja pierwsza recenzja filmu, więc bądźcie wyrozumiali. :D No i wracam jutro wcześniej, więc poczytam trochę. :) Pełno uśmieszków, bo nie chcę zapaść na jesienną chandrę i chcę poprawić Wam /podtrzymać dobry (niepotrzebne skreślić ;D) humor. Rozpisałam się trochę, więc możemy już przejść do podsumowania. :D

  • Na blogu we wrześniu pojawiło się siedem notek, w tym cztery recenzje. Ten wynik mnie nie zadowala, niestety.
  • Obserwatorów mam 40 (sierpień 33)
  • wyświetlenia 2203 (sierpień ok. 1550)
Bardzo serdecznie Wam dziękuję! :***

Przeczytałam:

Stosik #3 - październikowy
Od góry:
1. Niebieska trawa - Ted Kowalski - od wydawnictwa Novae Res
2. Życiowa zwrotnica - Anna Brzóska - j.w.
3. Przygoda z owcą - Haruki Murakami - wygrana w Oazie spokoju
4. W pogoni za marzeniem- Kate le Vann - wakacyjny zakup, przebywający u znajomej
5. Piekielni.pl Ludzie z piekła rodem - praca zbiorowa - pożyczone od znajomej
6. Dwanaście prac Herkulesa - Agatha Christie - z biblioteki, przeczytane z 2 lata temu, lektura
7. Buszujący w zbożu - J. D. Salinger - z biblioteki - musiałam :D
8. Papierowe miasta - John Green - zakup własny - po sukcesie "Gwiazd..."
9. Oskar i pani Róża - Eric-Emmanuel Schmitt - j.w. - z "klasyką" trzeba się zapoznawać :)
10. Piąta fala - Rick Yancey - wygrana na fanpagu LC na Fb - zdecydowanie najbardziej z całego stosiku cieszy mnie ta książka.

No i jeszcze zaległe pozycje stojące na półce. Najpierw biorę się za egzemplarze recenzenckie i lekturę, ale nie liczcie na dużą poprawę - czekają mnie jeszcze "Krzyżacy".
Wstępnie ogłoszę, że może będę miała do sprzedania "Piątą falę" - przypadkowo trafiły do mnie dwa egzemplarze, ale czekam, aż się sprawa wyjaśni.
Miłej nocy, miłej środy, miłego października! :*

5 komentarzy:

  1. Niebieską trawę czytałam a Zwrotnica też czeka u mnie już na swoją kolej :) Zazdroszczę "Przygody z owcą" bo jestem zwolenniczką tego autora, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie gratuluje wyników i życzę przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Oskar i pani Róża" - mi bardzo podobała się ta ksiażka, jak zresztą wszystkie inne książki Schmitta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Papierowe miasta! Ta książka, podobnie, jak GNW jest nieziemska!:) Piątej fali zazdroszczę, a Buszującego w zbożu przydałoby mi się w końcu przeczytać:)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Krzyżacy nie są tacy źli wbrew pozorom!
    Polecam "Oskar i pani Róża" :D

    OdpowiedzUsuń