środa, 26 czerwca 2013

Obok mnie - Krystyna Siesicka

Obok mnie - Krystyna SiesickaAutor: Krystyna Siesicka
Tytuł: Obok mnie
Wydawnictwo: Akapit - Press
Data wydania: 2004
Liczba stron: 135
Moja ocena: 4/6



"Obok mnie" to zbiór krótkich opowiadań, z których każde ukazuje historię z życia wziętą. 

Pokazane tu są dwuznaczności różnych sytuacji, rozumienie bez słów, przemilczane wydarzenia, tajemnice.

Dogłębna analiza psychiki bohaterów pozwala nam utożsamić się z nimi, zrozumieć. Dzięki temu dostrzegamy, że my też znajdowaliśmy się w takich lub podobnych realiach, że  zetknęliśmy się takim zdarzeniem. 

Może dzięki tej lekturce dowiemy się, co mogliśmy zrobić lub co będziemy mogli zrobić w takich warunkach.

Polecam ją wszystkim, naprawdę wszystkim. Warto sięgnąć po tą pozycję. 

1 komentarz:

  1. Książek Krystyny Siesickiej czytałam dużo w czasach szkolnych lecz teraz jakoś mi nie po drodze z tą autorką. Odnośnie powyższej pozycji może i bym się na nią skusiła gdyby to była powieść a nie antologia, dlatego tym razem jednak spasuje.

    OdpowiedzUsuń