sobota, 1 czerwca 2013

Odpowiedzi na pytania o miłość i uczucia - Marco Doldi



 Autor: Marco Doldi     
Tytuł: Odpowiedzi na pytania o miłość i uczucia
Tytuł oryginału: ?
Tłumaczenie: Ewa Łukaszyk
Wydawnictwo: WAM
Data wydania: wrzesień 2005
Liczba stron: 196
Moja ocena: 2,5/6






Włoski kapłan odpowiada na pytania młodzieży dotyczące   dojrzewania, związków, relacji między ludzkich, posiadania dzieci, antykoncepcji, etc. 

Podłącza to wszystko po Boga, wiarę, Biblię. Pokazuję, w których sytuacjach grzeszymy, a w których możemy być całkowicie moralnie spokojni.

Książka zawiera na końcu każdego rozdziału odniesienia do nauki Kościoła. Tuż za nimi znajdują się pytania pobudzające do dyskusji.

Utwór skierowany przede wszystkim do nastolatków, ale godny polecenia również wychowawcom, rodzicom, kapłanom.

Mimo moich kilkunastu lat znałam większość odpowiedzi, nawet z nawiązką. Ale jednak końcowe rozdziały zaciekawiły mnie na tyle, że ocena nie wynosi "2", jak było pierwotnie, lecz "2,5". 

Czy jestem zadowolona z lektury?

Nudna, kościelna, lecz ucząca. To moja ocena. 

Polecić ją mogę osobą o kompletnie niewiedzy (bez obrazy), osobie która chce się czegoś nauczyć, dowiedzieć, czy to, co robi nie jest potępiane przez religię oraz dorosłym, którzy swoją wiedzę niedługo maja przekazać wychowankom, etc.

♥♥♥

Przepraszam za moja długą nieobecność. Wynagrodzę to Wam.
Jak mija długi weekend? :)

1 komentarz:

  1. Nie zaciekawiła mnie ta nudna, kościelna książka. Zresztą ty także jej nie zachwalasz, więc i ja spasuje.
    A weekend u mnie wyjątkowo deszczowy. Mam już dość tej pogody.

    OdpowiedzUsuń