poniedziałek, 8 lipca 2013

Podsumowanie miesiąca czerwca

Mineły dwa miesiące odkąd założyłam bloga. Moje recenzje może są słabe, ale ja się wciąż rozwijam, trenuję i doskonalę. Przepraszam, że tak późno, ale odpoczywałam na zapas, bo wakacje :D. Teraz biorę się do roboty! :)

Oto co przeczytałam:
1. Córka czarownic - Dorota Terakowska
2. Czarne stopy - Seweryna Szmaglewska
3. Obok mnie - Krystyna Siesicka
4. Między pierwszą a kwietniem - Krystyna Siesicka
5. Wielki jarmark - Krystyna Siesicka
6. Gwiazd naszych wina - John Green (recenzja prawdopodobnie wkrótce)

Wkrótce ukażą się również:
1. Weronika postanawia umrzeć - Paulo Coelho (skończyłam jakoś przed godzinką :D)
2. Zabójczy żart - Peter James (również przeczytana)

Na swoją kolej czekają:
1. Stowarzyszenie umarłych poetów - Nancy Kleinbaum (jakoś nie mogę się zebrać)
2. Ocalona z piekła. Wyznania byłej modelki - Anna Golędzinowska (egzemplarz pożyczony od mamy kolezanki:D)
3. Amore 14 - Frederico Moccia (przesyłka powinna niedługo dojść)
Wraz z wspomnianą przesyłką przyjdzą również 4 inne książki, mam kilka na czytniku i w środę zamierzam odwiedzić bibliotekę. 
Zapowiada się czytelniczy miesiąc, a może raczej dwa miesiące. :)
Miałam pokazać Wam mój czytniczek, ale jakoś czasu nie było, ani okazji. Obiecuję to nadrobić!


♥♥♥
Chyba o niczym nie zapomniałam, prawda? Jak coś to piszcie.
A jak mijają Wam wakacje? Gdzie wyjeżdżacie? I jak działa na Was słoneczko?
Bo ja się spaliłam, a to były tylko 2 godziny na plaży. Ugh...
Dlatego teraz siedzę w cieniu, albo w domu i przez to mam więcej czasu dla Was.
I jeszcze małe pytanko: Chciałabym nawiązać współpracę z jakimś wydawnictwem. Co polecacie?
Pozdrawiam. :)

7 komentarzy:

  1. Rozwijasz się wspaniale i oby tak dalej. Czekam na recenzje- Zabójczy żart.
    Co do wakacji, nigdzie nie wyjeżdżam, ale spędzę je intensywnie na czytaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do współpracy z wydawnictwami, to wiem, że wydawnictwo Grodkowskie poszukuje chętnych recenzentów. Napisz do nich, jak coś.

      Usuń
    2. Wakacje z książką najlepsze! :)
      Dzięki za cynk. :)

      Usuń
  2. ani się obrócisz a jak wybija ci dwa lata tutaj :) powodzenia w dalszym pisaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa lata? Zostały mi jeszcze 22 miesiące do tego! :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. Oby tak dalej. I witamy w blogosferze. :D
    Ja osobiście czekam na "Weronika postanawia umrzeć", uwielbiam Coelho'a. Ciekawe jakie ty masz wrażenia po tej lekturze. :)

    OdpowiedzUsuń