niedziela, 1 września 2013

Podsumowanie miesiąca sierpnia + stosik #2 - wrześniowy

Najpierw sukcesy blogowe:
-dobiło 33 obserwatorów,
-wyświetleń jest ponad 1550,
-zakomentowaliście mnie w tym miesiącu ;) - 216.
Dziękuję bardzo. :)
Teraz współpracuję z trzema wydawnictwami. 

Przeczytałam:
1. Po tamtej stronie ciebie i mnie - Jess Rothenberg
2. Harry Potter i Książę Półkrwi - J. K. Rowling
3. Maraton - Przemek Corso
4. B kompleks - Wiesław Lewoc
5. Życie w oborze - Dorota Frączek
6. Harry Potter i Insygnia Śmierci - J. K. Rowling
7. Melisa - Robert Kamiński (skończyłam dziś rano, więc zaliczę do sierpnia)

Stosik #2 - wrześniowy

Od dołu:
1. Cafe Auschwitz - Dirk Brauns (od wydawnictwa Akcent)
2. Milczenie - Jan Costin Wagner (j.w.)
3. W jedną stronę - Jerzy Lesław Ordan (od wydawnictwa Adam Marszałek)
4. Czechy egzotyczne - Tadeusz Zubiński (j.w.)
5. Melisa - Robert Kamiński (j.w.- recenzja wkrótce)
6. Odszedł ode mnie - Anna Rybkowska (wygrana u Cyrysii)
7. Gdzie jesteś, Leno? - Joanna Opiat-Bojarska (j.w.)
8. Córka alchemika - Katharine McMahon (wygrana u Mileny Kijewskiej)
9. Harry Potter i Insygnia Śmierci - J. K. Rowling (z biblioteki - recenzja)
10. Pole krwi - Denise Mina (zakup własny - w trakcie czytania)
Na zdjęciu nie ma jeszcze jednej książki od wydawnictwa Akcent: Zima lwów - Jan Costin Wagner - siostra pożyczyła. :) 
No i jak zawsze mam kilka ciekawych ebook'ów.
Jak wam się podobają moje zdobycze? Czytaliście coś? 
Dziś mój ostatni dzień wakacji, cieszę się wolnością. Od jutra do szkoły, więc zapewne będę miała mniej czasu na czytanie i na bloga, tym bardziej, że to ostatnia klasa i wypadałoby mieć dobre oceny. I tak jestem najlepszą uczennicą w klasie, teraz też w szkole. :D Miłego popołudnia i siły, by jutro wstać z łóżka wczesnym rankiem życzę. :*


12 komentarzy:

  1. Ładnie się przedstawiają twoje statystyki. Z miesiąca na miesiąc są coraz lepsze. Z twojego stosiku nie znam wielu książek, wprawdzie tylko te, co u mnie wygrałaś.
    To prawda, że jutro szkoła. Mam nadzieję, że ten rok szkolny szybko zleci :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje oczywiście współprac :) Ach, pamiętam jak czytałam 'Harrego Pottera'. Pamiętam jak schowałam się przed rodzina, zeby w spokoju przeżywać emocje. Płacz, ból no bo koniec seri i kac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płacz, ból i kac. U mnie to przerodziło się w małą depresyjkę. Przez tydzień byłam bez życia.
      Dziekuję . :*

      Usuń
  3. Gratuluję osiągnięć i życzę powodzenia w szkole!
    Z Twojego stosika czytałam tylko Harrego, więc chętnie przeczytam Twoje recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne statystyki, życzę utrzymania ich na takim poziomie, a nawet lepszych , a co tam ;0 Powodzenia także w szkole :) Pozdrawiam
    http://ksiazkowa-fantazja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję! Tyle życzeń naraz... :D

      Usuń
  5. Świetne statystyki i oczywiście wspaniały stosik. Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. to ja życzę Ci, żeby blog dalej tak dobrze się rozwijał i żeby czasu na czytanie Ci nie brakowało :)

    OdpowiedzUsuń